alla älskar vi smink eller?


http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=5174

Ni vet nog att jag snackade om den här sidan förr. Ja, Nu fick jag
en jätte bra ide med eran hjälp skulle jag kunna vinna en presentkort kicks
genom att ni trycker på hemsidan och blir medlem sen efter när jag fått ganska
så många poäng så det räcker till en presentkort kommer jag gå shoppa 
ganska mycket smink för presentkortet kicks sen skulle jag kunna lotta
ut det på bloggen
. Så ni läsare kunde få allt smink. Vad tycks om det ?

Om ni gillar iden så äre bara att bli medlem på adressen här uppe
eller tryck på bilden båda funkar bra! :)

/pusspuss milla.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback