Hello.

MySpaceGraphicsandAnimations.net

Japp, Jag e redan vaken och redo inför dagen ändå om det inte kommer
bli så mycket första dan det mesta e ju upprop sen höra
flera timmar på rektorn prata och blablabla! Men det e ju iallafall spännande
för ingen vet vem som kommer vara våran mentor (klassföreståndare).
Så det e jag sugen på att få veta oxå äre spännande att få börja i
7:an och sånt. men nu ska jag ta och fixa mig. / xoxo camilla.

PS: Juste missa inte idag
börjar tunnelbannan gå mellan Farsta strand och Gullmarplan.
Så hej då till ersättnings bussarna och välkommen dom nya freshare
 tunnelbanorna.


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback