Köpt alla skolsaker idag.




 
(klicka på dom två små så blir dom större)

Min kusin kom aldrig så jag gick med mamma till
Farsta och köpte alla skolgrejer jag behövde.
hahha, ganska mycket som man ser på bilderna här
ovanför. Men nu e det iallafall över behöver inte tänka på att
köpa dom nu.

Det jag köpte :

 (grön) Folder med plastfickor inuti, Bokia - 69 :-
(blå, orange, grön, lila & rosa)
Stor kollegieblock, Bokia - 20 :-/st
(blå)
Liten kollegieblock, Bokia - 15 :-
(blå blommig) Anteckningsblock, CLAS OHLSON - 29 :-
(svart/rosa)
Kalender, Bokia - 89 :-
(rosa)
pennväsare, Bokia - 25 :-
(rosa)
Liten häftapparat, ÅHLENS - 25 :-
miniöverstrykspennor (6 pack), ÅHLENS - 35 :-
Stiftpennor (4 pack), ÅHLENS - 35 :-
(svart)
miniräknare, ÅHLENS - 30 :-

/ pusshej Camilla

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback