SHOPPING MED MUMMY!

Det blev ingen grönan för att Sarmad han fick typ inte och
sen Hanna fick vi tydligen aldrig tag på så man ville lixom inte gå två stycken
aja, men man kan ju gå någon annan gång. Men annars så var jag och shoppa
med mamma och jag köpte ett par pumps eller ja, mamma hade köpt ett par
svarta fast dom var lite för stora så vi tänkte byta dom en storlek mindre fast dom var
 för små :p Så vi tog en annan model fast dom e exact likadana typ. Så aja dom kostade
249 :- på wedins och så köpte jag lösnaglar på cubus som kosta 30 :- (flyttrea)
som jag värkligen behöver för jag har inga naglar alls alla e uppätna xP
/pusshej milla.
såhär ser dagens köp ut :


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback