Chile/- 1 dag kvar till julafton.


Tjena!
Har inte hunit skriva så mycket för att jag vart sjuk idag, känner jag mig bättre. Bara lite snorig och idag har jag lite ont i magen men annars har jag mått bättre.

Igår åkte jag till Viña del mar jag var där i en typ centrum nästan som Heron city fast många fler plan och mycket fler grejer, det är ungefär fem plan fullt med olika klädbutiker och olika restauranger och en bio längst upp. Ja, vi kollade i några affärer och jag köpte bl.a: en skit söt leopard linne. Visar och skriver om den sen. Annars var vi på bio där, vi såg "The day the earth stood still" Skit bra film. Rekommenderar om ni frågar. Det handlar om utomjordingar om jorden och sånt men den var super bra.

Annars dagarna innan har jag bara varit hemma, trååkat. Fast min kusin tog med sig sin hund då och då. Hunden heter Buggy och är en liten pudel, svart och vit. Så Dulce har haft en kompis att leka med.

Imorrn så är det julafton. Kul. Gud vad tiden går snabbt. Känns som om jag kom för typ tre dagar sen. Haha. Jag ska försöka skriva imorgon om jag har tid. Men lugn jag kommer iallafall visa er det jag får i julklapp :p Dagen efter för här är det julafton fyra timmar efter er i Sverige.

Men ha så kul. Kisses från Millsan.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback