13.35

Tänker köra en snabb update nu när jag har lite tid iallafall.

Vart i skolan till klockan 12.00 hann bara med två lektioner. Sen käkade
jag lunch och därefter tog jag farväl med mina vänner. Kommer att sakna
oerthört mycket dom flesta. Svårt att säga hej då. Men ja, jag kommer ju
tillbaka om en månad.

Idag så åker jag som sagt. Om typ snart eller om två timmar åker jag
till arlanda. Ni ska se hur nervös jag är. Jag verkligen hatar att flyga. Hmm,
konstigt för jag har typ flygt sen jag var bebis. Sen har jag rest tre gånger i
år Frankrike, Cypern och nu Chile. Så då borde jag väl vara merr lugnare.

Vet ni vad jag fick låna min pappas laptop och det betyder att jag kommer kunna
blogga och gå in i datan vart som helst där det finns internet uppkoppling såklart.
Så då kommer ni få veta hur jag har det Chile och kameran kommer också med
och det betyder att ni kommer få se många sommar pics där ifrån mormor och
morfars hus. Även stranden, fast om jag ska vara ärlig så är den lika kall som här
i Sverige :p Men nu ska jag fixa sista grejorna. Kram.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback