19.13

Hejsan !
Gud så läskigt har inte kunnat loggat in föräns nu. Det var något fel på lösenordet (eller så vare något fel på publishme). Jag har minst provat lösenordet idag trettio gånger. Verkligen jag trodde någon hade loggat in på min blogg och bytt den och jag som haft den här bloggen sen juni. Inte kul att byta efter så många månader liksom. Men nu så lyckades jag logga in och jag har bytt lösenordet för säkerhetskull. För om det var så att någon hade loggat in och sen bytt tillbaka. Men jag hoppas att det var något fel publishme än att någon loggat in.

Annars har jag haft en ganska så skön dag. Vi slutade tidager pågrund att lärarna skulle ha en typ konferens. Så igenkligen skulle vi ha slutat 15.10 men vi slutade 14.30 haha chill. Nu så ska jag göra matte läxan sen skriver jag lite fler inlägg. Pussis!


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback