4 december

Godmorgon!
Har ingenting särskilt att berätta idag.
Så det kommer bli en liten update innan
jag åker till skolan bara.

Idag, så börjar jag 08.45 och slutar 14.45.

Idag har vi även project i hemkunskap. Har
typ suttit hela natten och övat och fixat med
den. För att projecten är på powerpoint.

Annars händer inte det så mycket. Ingen dans
idag heller för att vi har presentation på lördag
och imorgon har alla danser rep.

Gud vad snabbt tiden gått 20 dagar till jul och
5 dagar tills jag åker.

Påminner er att vara med i "veckans bloggar"
nu för är inte så säker om jag kommer vara inne
i datorn så mycket i Chile.


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback