Chile/- nyår idag


(jag, visst har jag blivit lite brunare?)

Gott nytt år kära vänner!

För er är det nyår om om typ 2 timmar för mig äre för mig äre om 6 timmar.
Har ni tänkt att i Australien har dom redan firat nyår. Haha.
Så imorrn 1 Januari 2009 får ni veta hur min nyår  har vart och vad jag hade
på mig och mina nyårslöften tänkte jag kanske dra senare eller imorrn..
Men ha iallafall en sjukt härlig nyår läsare.. vi hörs sen eller imorgon med en
ny start eller bloggen kommer fortsätta vara den samma fast kanske med
några ändringar.

kommentarer
Postat av: Vipul

Man ser att det är varmt där, för man ser att du svettas på bilden xD haha skoja <3

2009-01-01 @ 20:29:09

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback