Dance & friends

Heeej!
Kommit hem precis. Här hemma är typ alla. Familjer och vänner. Ni vet ju att jag åker om tre dagar och min morbror ska också åka tll Chile fast han åker om två dagar. Så därför gör vi typ en farvälmiddag eller hur man ska säga.

Men så är det just nu men annars har dagen vart skit härlig. Jag hade ju dansuppvisning på två föreställningar, första och andra. Första gick väl sådär men andra gick bättre. Jag tror jag var lite nervös. För jag hängde inte så bra i rytmen. Men på andra gick det väldigt bra.

Därefter drog jag till Shabnam. Veronica var där också. Vi hade skit kul. Ändå fast jag var trött och hade ganska ont i fötterna efter allt dans. Så gick vi runt i haninge centrum och kollade runt i affärerna. Vi var hemma hos Shabnam och skämtade, dansade och hade roligt. Vi gick även ut på gården efter en stund.

Ja det var min dag typ. Pusspuss.

Glöm inte att imorgon kväll utser jag vinnarna till "dagens bloggar" som jag sätter ut nu på måndag. Så glöm inte kommentera för att vara med i tävlingen. Vem vet du kanske är nästa vinnare.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback