DANS REP!

Tjabba!
Slutade skolan för en timme sen. Dagen gick väl si sådär. Inte
snabb eller långsam. Men veckan har gått snabbt iallafall.

Klockan sex har jag dans rep till klockan åtta. För att imorgon
så har jag dans uppvisning. Tror jag har nämnt det. Eller kanske
inte. Aja nu vet ni iallafall. Gaash. Känns som att jag glömt hela
dansen. Men jag vet att jag kan den. Eller jag hoppas det.

Imorgon ska jag även träffa älsklingen Shabnam och Veronica!
Fast ni får veta mer imorrn om vad som händer då.

Ja, ska även försöka köpa lite grejer innan jag åker för jag åker
ju på tisdag, liksom fyra dagar kvar bara! Sen måste jag även köpa
julklappar och packa. Gud så stressad helg jag kommer ha.

Men nu ska jag öva lite mer på dansen, så den sitter tills ikväll.
Hoppas ni har en härlig fridaay! / hugs!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback