Fullt upp.


(min resväska med kläder i)

Jag vet har inte skrivit så himlans mycket idag eller på senaste tiden. Det är pågrund att jag haft mycket att göra och idag så packade jag för det mesta. Sen hela veckan har varit lite stressigt med dansen, läxorna, julklappar och ja massa med annat.

Men ja ska ta och säga lite om dagen. Jo idag så åkte jag till skolan 08.30 började 08.50 och slutade 15.00. Kom hem chillade en stund sen kom pappa och vi drog till haninge köpte munkjackan som jag skrev om i förra inägget och vi käkade även på taco bar. Min favorit restaurang. Passar perfekts som typ sista middag med pappsen för han kommer inte följa med till Chile för han ska till Cuba och hälsa på min släkt där borta.

Men ja vad annars kan man säga typ jag åker imorgon runt två tiden om jag minns rätt och är framme i värmen på onsdag för det tar en dag att komma fram till typ andra sidan jordklotet. Hahaha.

Men nu så vet ni lite grann. Ska försöka skriva lite mer när jag har tid. Men kan tyvärr inte lova. Love Camilla.

kommentarer
Postat av: Frida

vad kul, ska du¨åka till Chile =) jag vill me åka utomlands!!!



2008-12-09 @ 11:03:31
URL: http://fridafuss.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback