Gröna Lund med dom bästa.

Sry att jag inte skrev någon godmorgon eller så saken
var att jag inte hann men iallafall har jag vart i gröna lund
och haft det skit kul med mina kompisar Hanna, Sarmad &
Kristoffer. Jag åkte för typ första gången lyktan och flygande
elefanterna så det var najjsigt... Hahha sen för skojj skull kolla
vi på Tobbe trollkarl och så träffa jag min kompis Paulina från
kollot. Det var jätte kul hade inte träffat henne för ett år sen...
Sen så vann Sarre " Sarmad " en nalle som heter Råger
och han e bög och det var vår lilla kåtnalle x) Men
just nu känner jag mig helt slut, sry att jag inte lägger ut
några bilder men saken e att jag inte tog med cameran
så ni får vänta om jag får tag på några av nån kompis.
Men ni får ha det jävligt trevlig/ Pusshej milla !

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback