Lilla milla is back from cypern!

Tjaaa alla faans!
Nu e jag tebax från allt schteek och bad. Som ni vet åkte jag till Cypern den 7/7 kl. 6.00 på morgonen åkte flyget sen så var vi frame runt 12.30 på hotellet " TSOKKOS Paradise Village **** " en fyrstjärnig hotell som vi bodde på. Sen så har det bara rullat på dagen vi kom var vi så trötta så vi stanna bara hemma och så gick vi till poolen bara efter vi hade ätit gick vi en runda och kollade runt och vi gick bland annat förbi stranden. Andra dan var vi oxå bara på poolen och jag träffa en jätte schysst tjej som hette Disa och jag brukade vara med henne synd bara att hon var där i en vecka inte två som jag. Dagen efter gick vi till stranden och så. Sen dom andra dagarna vare likadant strand och pool sen på söndagen så gick vi till Ayia Napa (en stad som låg ganska nära oss) och vi gick runt där och kollade sen så gick vi till burger king för min lille bror var typ hungrig (lite ovanligt, han typ äter aldrig. vi får typ tvinga i honom grejer att äta) iallafall så tog jag en choklad milkshake som var skiit god dom typ gjorde för hand asså typ pressade framför en (inte som här att det kommer från maskin som dom har) aja , den var super mumsig. Sen på kvällen gick jag över till min kompis Disa och spelade poker "chicago" sen efter sov hon över hos min hotellrum. Sen dagen efter skulle hon åka men hon hade hela dagen på sig för bussen kom inte föräns klockan var 20.00 så jag följde med hennes familj och hyrde en trampbåt och det var så sköönt. Sen så  efter var alla dagar likadan typ jag blev sjuk oxå en tid , hade skit mycket ont i halsen och så. Åh det fanns skit söta killar på hotellet man spanade då och då :p hahha (aa)Sen så varje kväll vare mini disco så typ alla småbarn gick upp och dansade bland annat min lillebror Robertito och så har dom alltid tävling och min lille bror vann en gång och man vann en special drink på baren. Fast min lille bror vann för att han fuska, hahha x) aja sen nästa söndag så var vi på en marknad och vi köpte ett par saker där. Sen igår så packade jag bara och så gick jag och bada i polen innan vi fick börja göra oss i ordning och dra. Vi åkte från Cypern kl. 23.25 fast igenkligen borde vi ha åkt 22.25 fast planet var försenat och sen så landa planet runt 3.35 och jag kom hem vid 5.23. ååh så sköönt det var att bara komma hem och sova i sin säng x) Jag var såklart väldigt trött för jag inte hade sovit så mycket på planet så jag sov massor. Men nu behöver ni läsare inte hänga läpp för jag kommer att skriva varje dag som för. Juste när jag var i cypern tog jag bild på min outfit varje dag eller ja några dagar missa jag men skit samma , så nu kan ni veta min outfit medans jag var där. :)  / kram eran härliga milla
(här kommer några pics från Cypern)

hotellet:

  Foto: Tsokkos Paradise Village

Några av picsen som jag / vi tog:

   
  
  
 

1.
Jag & min kompis sen pappa & lillbrorsan i bakgunden i poolen.
2. Höhh , jag  :p
3. Jag & min lille bror i poolen.
4. Pappa, lillebrorsan Tito & jag.
5. Min lille bror står bredvid en bil med musse pigg & nåra till.
6. Jag & min kompis, hennes pappa å låtsasmamma på trampbåten.
7. Disa, jag & min lille bror.
8. Jag & Disa.
9. Jag älskar dig pappsen!
10. Inte så speciellt bildsugna var vi x)
11. Robertito, Mamma & jag.
12. alla barnen dansar. (mini disco)

Outfitsen:

Tisdag  8/7 - kritvit !
 

* Svart Bikini - Gina Tricot - 79 :- /del 

Onsdag 9/7 - lite rosaaktig bränna.


* gult linne - att. - ?
* Grön top - att. - ?
* Vita shorts - Gina Tricot - 199 :-
* Vita slip-in - Skopunkten - 99 :-

Torsdag 10/7 - börjar få lite färg.
 

* Röd/Vit Tunika - Gina Tricot - 149 :-
* Vita Shorts - Gina Tricot - 199 :- 
* Vita slip-in skor - Skopunkten - 99 :-

Söndag 13/7 - milla frisk efter två dagars ont i halsen.


* Gul klänning - Gina Tricot - 119 :-
* brun skärp - ? - ?
Brun/Guldiga sandaler - Chile - ?

Tisdag 15/7 - fortsätter att bygga upp brännan.
 
* Turkos linne - Limited too - ?
* Vita shorts - Gina Tricot - 199 :-
*Vita slip-in - skopunkten - 99 :-

Onsdag 16/7 - brun med sol. ;)
(samma outfit som den 10/7)

Torsdag 17/7 - solbränd.


* Fjäriltröja - H&M - 80 :- (rea då jag köpte)
* Svarta shorts - JC - 119 :-
* svarta slip-in - skopunkten - 99 :-

Fredag 18/7 - broowniie!
  

* Gul tröja - Gina Tricot - 99 :-
* Vita shorts - Gina Tricot - 199 :-
*Vita sandaler - ? - ?
------------
 

* Vit "I <3 ME" Tröja - Punkt shop - 99 :-
* svarta shorts - JC - 119 :-
svarta slip-in - Skopunkten - 99 :-

Lördag 19/7 - brunis.

 

* Gul tunika - Åhlens - 99 :-
* Vita shorts - Gina Tricot - 199 :-

Söndag 20/7 - dagen innan man åker.
 

* Ljus blå blus - ? -  € 14.
* Vita shorts - Gina Tricot - 199 :-

(tryck på bilderna så blir dom större)

Cypern shopping:


 
(klicka på dom två små nere om ni vill se lite större.)

- Leopard väska - ? - € 15.25.
- Silver väska - ? - € 15.23.
- D&G plånbok - ? - € 10.
- Ljus blå blus - ? - € 14.
- Gul tröja - ? - € 10.
- Svart/Vit tröja - ? - € 12.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback