Lööördag.

Heeejjsan alla fans!
Har ni sovit gott? Det har nämligen jag gjort. Jag vaknade 11.50 , orkade bara inte sätta på datan och blogga. Så jag göre nu. Det e bara 2 dagar kvar tills jag åker till cypern !!! ååh, jag e så glad. Synd att jag inte kommer kunna blogga i 2 veckor. :s Men när jag kommer tillbax kommer jag skriva extra mycket om vad som hänt och jag kommer att försöka blogga om jag hittar någon dator på hotellet eller någonstans där. men just idag så tror jag att jag kommer åka till stan och shoppa några sista grejer jag vill ha för resan efter mamma kommit hem. Sen så ska jag försöka träffa min kompis idag eller imorgon. Men annars så kommer jag bara blogga extra mycket dom här dagarnaså ni kan ha extra mycket å läsa. / pussar milla pilla.


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback