Nattinatti!

 

Jag e vääldigt ledsen att jag typ hann inte skriva ett skit idag... ber om ursäkt för det. :s Sen så var det så att familjen och jag gick och shoppa några saker som vi kommer behöva i Cypern eftersom vi ska åka dit nästa vecka, najjsnajjs! Så köpte jag oxå stimorol tuggummi som e superduper gott! Sen efter det åkte vi till donken och åt där. Jag som vanligt valde en happu meal (orkar inte med dom stora hamburgarna) Lille brossan ville ha en såndär grön cola glas så pappa var tvungen att köpa en plusmeny till sig själv , hahh, min lille bror blev asglad x) aja, sen efter kom vi hem och jag tvättade håret för det var aaasäckligt. Sen imorrn ska jag åka till grönan med mina kompisar så dte kommer bli kul. Men tyvärr kommer jag inet skriva så mycket men ni kan se fram imot en lång inlägg om dagen på grönan som jag kommer att skriva efetr jag har kommit tillbax.:) Men nu ska jag sova, så ni får sova gott! /Goodnight Camilla.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback