En dag med Virre & Sabbis.

Som sagt var jag i haninge hemma hos min kompis Shabnam. Sen efter mötte vi Veronica i centrum där och så skulle Veronica köpa några hörlurar och efter gick vi till donken och käka glass. Så såg vi sötaste killen, hahh, eller jag såg honom först (a) sen så höll vi på typ följa efter han :p hahh, inget liv... aja. Sen så gick vi hem till shabnam och käka godis ;] Sen skulle dom åka till Jordbro och jag hem så tog vi några bilder på spåret i stationen och på vägen :p Och just nu sitter jag och käkar melon *mums* !Några pics från idag med virre & sabbis <3

               
  
 (klicka så blir dom större)

1. våra skor.
2. virre taffsar Sabbis.(a)
3. våra händer. x)
4. sabbis.
5. min & sabbis skor.
6. spåret.
7. hahh, jag.
8. sabbis hand (?)
9. virre & sabbis.
10. shabnam & veronica.
11. sabbis & virres bak.(a)
12. våra händer x)
13. våran skugga.
14.  virre och sabbis.
15. jag och virre.
16. min och virres skugga
17. jag & shabnam.

/ciao milla


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback