Friday.

Hejhejj!
Har ni sovit gott ?? det har jag. Idag kommer det hända mycket. Jag kommer snart gå till farsta och kolla på kläder med min syrra. Sen efter ska jag och syrran fixa typ en fest till min lille bror för att det är hans sista dag på dagmamman, han kommer börja i sexårs i agusti. Så vi kommer typ köpa glass och bullar m.m.och göra en liten fest till alla hans små kompisar. Sen efter när vi kommer hem. Kommer vi grilla och ha det trevligt med familjen. Så kommer min morbror komma och min kusin oxå. Så det kommer bli najjs. Men jag hoppas ni får ha en hääärlig dag ni med. (jag kommer tyvär inte kunna skriva så mycket idag , för jag kommer inte ha tid) / Tjingeling milla.


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback