Grillning i fridhemsplan med tjejerna.

Idag så vare grillning i fridhemsplan med tjejerna.Det var asmysigt. Jävla tändaren dampa och ville inte tända så alma lacka på den, sen tände vi äntligen den. Sen grilla vi korv och drack cider och vi råkade bränna nåra korvar och vi tappade asmånga på marken så dom gav vi till fåglarna och sen kasta lydia nåra korvar i sjön, fuck dig lydia! och efter så drog vi till donken och käka glass, jag köpte chocolate dream, fett goood! Sen så hade jag tagit några bilder men lydia tog bort dom tydligen , fett fittigt! Men jaja, Vi hade askul och nu håller jag på kolla på matchen mellan Sverige och Ryssland. Det går väldigt dåligt för svenskarna men jag hoppas det blir bättre det e just nu 2-0 , så Ryssland leder. Men ska fortsätta kolla på matchen / kram millis.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback