Hiss eller diss.

Nu:  Innan:

Okej .. Vad tänkte hon egentligen när hon gick på den där galapremiären? Shit. Aldrig att jag trodde att hon skulle raka av sig håret. Men nu har hon tydligen gjort det iallafall. Och gjort är gjort. Men som sagt, vad tänkte hon egentligen? Hon hade ju fint hår varför ska man behöva raka av sig det? wannabe Britney eller? Hon passar värkligen inte i rakad tycker jag, men det jag inte fattar varför rakade hon sig hon var ju söt med hår! Nej, en riktig diss tycker jag. Vad tycker ni?
/pussar allas lilla milla!

kommentarer
Postat av: emsiiiii

visste inte du att hon inte rakade sej ??

det e bara fejk! haha!

det e sån där äcklig gummisak..



mwaa Emmss <3

2008-07-05 @ 00:05:25
URL: http://twiiniz.bloggsida.se
Postat av: camilla

jaha oj, Det såg så värkligt

ut att jag trodde att det

var riktigt :p hahha. pusspuss milla <3

2008-07-05 @ 12:24:21
URL: http://camillafernandez.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback