Midsommar!


Imorse kunde jag inte blogga pågrund av att
min pappa va inne i min data och hans data hållde han
på fixa så jag fick aldrig någon tid. Idag är det ju midsommar!
Här sitter jag och mumsar med en stor skål jordgubbar ...!
och äntligen är det soligt ute , det brukar alltid vara grått och regnit
på midsommarafton eller det kanske e på midsommardagen
jaja, skit samma , jag har längtat efter solen iallafall :p
Jag hoppas ni har en härlig midsommar som jag kommer ha ...
Jag ska fira med familjen och vi ska få gäster och grejer.
Jag kanske inte kommer skriva så mycket på bloggen för
att jag kommer inte vara inne så mycket. Men åter igen
ha en jätte mysig midsommar med alla nära och kära med
många pussar & kramar /Camilla.


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback