FARS DAG!



GRATTIS PÅ FARSDAG!
Igår blev det knappt inlägg för att vi hade typ familjefest och vi skulle fira lite innan
farsdag eftersom alla inte kunde idag så fick vi göra det igår. Mina kusiner,morbror
och mammas/pappas kompis kom. Vi hade det trevligt och så. Jag fick även små
typ väskor av mammas/pappas kompis skit söta.



Imorsse så väkte jag och min bror vår pappa med en stor kram och presenter.
Det var det som var överraskningen igår som jag inte kunde berätta. :p
Men jag köpte iallafall presentkort på dressman och den blåa kortet som
jag och min bror skrev i. Sen gav min lillebror pappa en teckning och en presentkort
för att köpa i vilken affär som helst (lilla blåa kortet). Sen gjorde jag och min bror
frukost och diskade efter. Vi gjorde våfflor till pappa och papa värkade gilla allt vi gjort.
Grattis pappa åter igen ! :) / Kisses!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback