Fredag.

Tjaa !
Nämen oj, redan fredag :o Jag kan verkligen säga att jag inte hängt med veckan så bra. Jag menar inte så med läxor eller skolan jag menar att själva veckan känns att ha gått super snabbt känns som att det var måndag och vi hoppade över till fredag. Haha konstigt jag vet. Snart så är det jul igen. Gud vad hände med våren och sommaren (?) Vaddå var det inte för typ en månad sen det var jul ? hhaha, så känner jag. Jag vet lite wierd men men..

Idag är det iallafall fredag och jag börjar klockan 09.05 och slutar 14.00. Yes ! Där efter kanske jag hänger på Shabnam och Maryam till stan. Vem vet ? Annars utom att kanske åka till stan efter skolan har jag faktist inga planer.

Hahah satt och prata i typ en timme igår med sötnosen Shabnam. Alltid härligt och snacka med henne. Jag och hon kan bara babbla på saker. Haha.. Men det är kul att bara höra hennes röst då blir man glad. Mhihi älskling.
Men nu måste jag börja skynda mig har knappt klätt på mig :p / Tjingeling !


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback