Friday


Heej! Idag så kom min syrra upp till Stockholm med hennes pojkvän Thomas. Hon tog med sig några grejer nere från Malmö (där hon bor). tre nagellack, olika badskum och GLAMOUR tidningen. Hon är så söt. Köper alltid grejer till mig. :p

Vi var nyss i Farsta centrum och jag köpte guldiga bamboo örhängen till mig och hon köpte lite andra grejer. (bild kommer på dom snygga bamboo örhängerna)

Annars så kommer vi senare ikväll kanske hyra en film och mysa framför den. Mysiigt!

Sen imorgon tänkte jag igenkligen åka till stan och shoppa och gå på bio med Shabnam och Veronica men så fick jag reda på att min syrra ska vara här ända tills på söndag bara och hon hade planerat att vi skulle bowla imorgon. Så då ringde jag älsklingen och fråga om vi kunde lämna det till söndag istället. Så nu har vi planerat så att Virre och Shabbis går till stan och shoppar imorrn och jag går och bowlar och sen på söndag kanske vi går på bio. Hoppas bara att Virre kan då för att Virre vet inte hur jag och Shabnam har planerat. Så hoppas! Kram Milla.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback