Godmorgon.

Halloo!
Igår hade vi myskväll med en skräckfilm. Den var jätte bra
rekommenderar. Fast den var ju lite sådär konstigt läskig.
Det var mer sådär en typ osynlig (spöke (?)) man som dödade
hans familj och andra människor. Men ja, ni skulle hört mig
och min syrra skrika. Gud, jag tror vi väkte alla grannar. haha.

Idag så ska jag åka bowla på högdalen med syrran,
Thomas (hennes pojkvän och lille bror. Det ska bli jävligt kul.
Ändå fast jag suger på bowling. Eller vi får se om jag blivit lite
bättre än sista gången jag spelade.

Där efter ska mamma göra en första advent middag, jag vet att
det är imorgon igenkligen fast min syrra och hennes pojkvän
åker imorgon klockan tre så det är bäst att göra det idag så dom
får vara med. Eller hur ?

Sådär kommer min lördag iallafall se ut, Hoppas ni kommer
ha en lika härlig lördag.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback