Godmorgon!

Goodmorning babes!

Idag så börjar jag fem i nio och slutar runt tio över tre. Har bara fem lektioner idag.
Annars har jag inga planer för idag. Eller joo.. plugga till matte som jag inte gjorde igår !
Sen kanske öva lite grann på engelska orden vi skulle lära oss tills på torsdag, svenska
orden som vi har på fredag och franska orden vi har också på fredag. Gaaah!! varför,
måste man ha så mycket läxor. Vill gå i ettan då man inte fick några (a) Okej, men ska
inte klaga för det kommer väl bli värre i framtiden eller ? alltså jag menar gymnasiet och
universitet och så antar jag.

Men ska ta och klä på mig nu. Jag skriver efter plugget. Tjingeling.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback