Morgoninlägg

Aloha !
Idag klockan 06.00 ringde min mobilalarm och jag vaknar och kollar ut och tänkte att jag aldrig skulle gå ut i den där dimman. Ville bara stanna i min varma säng och mysa med min täcket. Men så går jag upp tar en varm dusch och nu sitter man här med en kopp varm choklad och om tjugo min åker jag till skolan som börjar åtta.

Gick förbi tvn och eftersom pappa kollade på typ nyheterna såg jag att Obama hade vunnit. Ni vet han som vann igår presidentvalet. Fast jag såg inte på nyheterna igår därför skriver jag det här nu. Så nu får väl vi hoppas han är bättre president än Bush. Fast dte är han säkert (a)

Sen vill jag säga förlåt för att jag inte skrev igår. Men hade verkligen ingen lust. Vet inte varför. Men idag så lovar jag att det inte ska  bli sådär. / Pusshej.


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback