Tisdag

Tjenare alla läsare !
Om en timme bär jag av mig till skolan. Idag så börjar jag 08.55 och slutar
15.10 och vi har fem lektioner. Orkar inte med skolan vill åka till Chile nu.
Men det fattas iallafall två veckor kvar. Wiiee!

Gud måste julshoppa innan jag åker. Sen har vi tusen läxor. Jag måste också
öva på dansen eftersom vi har uppvisning nästa vecka. Gaah! Jag kommer bli galen.
Hur ska jag hinna med allt ? Så jobbigt, hatar verkligen hatar när jag känner den där
pressen på mig som gör mig ännu mer stressad.

Men ska börja fixa mig. Lämnar en liten fråga medans jag är i skolan :
Har ni börjat julshoppa ?

Pusshej!


kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så jobbigt :( Men skönt att ha lite ledigt sen när du är i Chile och solar och badar. Angående din fråga så kan jag säga att jag köpt lite grann. Hoppas du hade en bra dag.

2008-11-25 @ 23:34:54

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback