Twilight


Jag hann inte blogga innan jag stack iväg tidigare idag. Jag & mina två bästa vänner var iallafall och såg på Twilight i söder. Jag vet inte vad jag ska säga.. Jag är kär. I filmen, i berättelsen, i kärleken, i skitsnygga vampyrer. Filmen var helt fantastisk! Jag ville bara hoppa in och vara med i filmen....skrika till Edward "MEN BIT MIG BARA!!!"  Jag ville inte att filmen skulle ta slut! Jag skulle kunna se den tusen gånger igen och ändå känna lika mycket pirr i magen (och även lite avudsjuk på tjejen som är ihop med den helt underbara killen) varje gång pga den otroligt vackra kärleken mellan huvudkaraktärerna. Asså gud jag döör han var så heet! Årets bästa film, helt klart. Filmen har fångat mig totalt liksom.

Haha, ni kanske undrat hur vi kom in för ni vet väl att filmen är för över 15 år. Jo såhär vare igenkligen skulle vi gå på sergel och se på filmen där klockan 16.00 och vi hade fixat biljetter och sånt men sen kommer den här vakt tjejen och bara neej, ni ser inte ut som 15 åringar. Vi bara faan. Så vi fick pengarna tillbaka. Sen drog vi till söder och vi gav det en tikll chans och testade och vi fick biljetterna men då vare bara vänta att ingen vakt sa något. Men det gjorde dom inte dom var schyssta och lät oss in. Här är trailern åt er som kanske vill se den. Ni måset ni kommer inte ångra kan jag lova. Puss.

kommentarer
Postat av: sandra

jag vill se den filmen :)

2008-12-01 @ 19:13:09
URL: http://marinoni.blogg.se/
Postat av: petra

TWILIGHT!!!!!!!

2008-12-01 @ 23:24:35
URL: http://petraao.blogg.se/
Postat av: Olivia

Världens mysigaste film

2008-12-02 @ 16:19:06
URL: http://ulivia.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback