Det är nästan kolsvart ute...

Gud, Nu märker man att vintern är snart här. Man bara kollar ut och ser allt ganska så mörkt och kallt. Sen har nästan ''inte alla'' träd tappat sina löv. Jag kanske inte älskar hösten jätte mycket. Men jag tycker om när alla börjar ta på sig varma kläder för att gå till skolan/jobbet. När man ser allt löv ligga på marken. När dagarna börjar bli långa och mörka. Efter skolan/jobbet vill man bara komma in i sina varma hem och kanske bara mysa framför tvn med en kopp te och en bra film eller bok. Whatever, Om man verkligen tänker efter, så är inte hösten så dum faktiskt. Den är rätt mysig och skön.

Hej förresten. Idag slutar jag också 11.00 fast idag så hinner jag ha 3 lektioner. Klassråd, Engelska & Matte. Inte världens härligaste ämnen då. Men men... man har väl inget val. -.-

Jag har även min utvecklingssamtal. Jag kan redan höra mamma säga att jag måste plugga mera eller jag kommer berätta för din pappa så han kan ta ett snack med dig. Sen kommer pappa prata om att jag måste börja få bättre betyg. Bla bla bla... Åh, Vad jag hatar utvecklingssamtal! Varför måste föräldrarna veta hur det går för mig? Okej vilken dum fråga jag ställde. Såklart dem vill veta, det skulle jag också velat veta om jag förälder. Men ska ta det lugnt och klara det här eller hur? Men nu måste jag börja skynda mig för om 5 min måste jag åka till plugget. / Kisses!


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback