Efterrätt.

Håller just nu på att äta efterrätt, det blev choklad glass med jordgubbar och en
härlig sås. Det blev super gott! Det är väldigt enkelt och göra det faktiskt.

Du behöver:
Choklad glass
Frysta bär "jordgubbar"

Hur man gör: Du tar lite choklad glass i en tallrik, så mycket du vill ha. Sen stoppar
du in dem frysta bären (jordgubbarna) i mikron. Låter dem värma i 2 min om dom
fortfarande är kalla kan du sätta på lite längre tid. Sen den röda såsen som ni ser
det blev så när jordgubbarna smälte. Sen den vita såsen som är runt omkring allting
kommer jag tyvärr inte ihåg vad det hette på svenska. Men på spanska hette det
leche con densada. Lätt som en plätt!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback