Helt slut !

Nu sitter jag här och kollar på MTV "punk'd" och skriver medans i pappas
laptop och jag är helt slut. Alla rum är helt stökiga och alla möbler är flyttade
mot mitten. Jag drog av sladden av min dator väldigt tidigt runt 12.00 - 13.00
därför har jag inte skrivit så mycket idag. Det kanske kan bli en inlägg per dag
tills nästa lördag/söndag men jag lovar inget. Men jag ska försöka göra mitt
bästa.

Juste jag hoppas ni inte har missat det första avsnittet av GossipGirl den här
säsongen som hade börjat 19.00. Jag gjorde det eller jag hann och se halva
som tur.

Men kommentera mycket under den här veckan så att sen kan jag ha ganska
mycket att läsa från er.

Men ha det så bra / Pussis från mig !


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback