I LOVE DANCE !



Tjenare! Har precis kommit från dansen. kulkul!

Här är en bild på vad jag hade på mig (mina danskläder).

Så tråkigt väder det var imorse bara regnade och slaskigt överallt.

Men skoldagen var iallafall skön. Vi hade home econimcs (hemkunskap)
och vi lagade ett par schyssta kycklingbitar med pasta och någon ljuvlig sås!
Smaskens, Blev den! Men det var lite synd eftersom vi har hemkunskap
direkt efter lunchen så vi lixom äter två gånger och man kan inte njuta så mycket
som när man är hungrig. Men ska kolla lite på tv nu / Massor Med Pussar!

PS: Det är min nya tapet bakom mig på väggen, Visst är den snygg. ;)


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback