PROVET.


(såhär satt typ jag på provet :p)

Jag kan säga att science gick njaa/sådär. Frågorna var svårare
än vad vi hade övat till. Sen så hade jag sagt att hon bara skulle ta G frågor.
Men nää, Sista minuten säger hon att hon tar MVG & VG frågorna också.
Men vet ni vad jag märkte att VG och några MVG frågor var lättare än vad G
frågorna var. Men jag tyckte jag var ganska så duktig för att ha övat 2 ggr innan
bara. Jag vet jag borde ha övar fler gånger innan eftersom provet var sen i
onsdag/torsdag.

Men nu ska jag gå spela tv-spel med min lille bror för att jag
hade lovat honom. / Peace out fans!


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback