Tisdag



God morgon!
Idag så börjar skolan klockan 08.55 och vi har bara 2 lektioner
och slutar 11.00! Yeeay! Ni kanske undrar varför vi har två lektioner
och slutar tidigt, jo både idag och imorgon har vi utvecklingssamtal
och därför får alla sluta tidigt. Som tur har jag utvecklingssamtal imorgon.
Fast det känns ändå pirrigt. Jag vet inte varför men jag känner mig alltid så.

Haha, shiit, kolla mitt hår på den här bilden ser skit konstigt. Bara står upp. :p
Men annars tycker jag bilden är ganska så fin. Inte för att vara ego eller
något sånt. För verkligen är det inte så många bilder jag är nöjd med.

Men ska börja klä på mig, sitter här med en kopp te och en stor t-shirt.
 Haha / pussis!


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback