På tv idag...

Det här tycker jag är intressant på tv idag. Jag vet några är repriser men jag gillar
                                                        att se repriser :p
        
                                                                                                         
20.00 - Andra avenyn.   17.00 - make me        13.10 -  Stjärnor på      14.20 - Ugly Betty.          
                                            a supermodel.                           is.                   16.10 - Desperate
                                          19.00 - singing             15.00 - Stjärnor på                 housewives.
                                                        bee.                         is, isduellen.         17.10 -  Grey's 
                                                                                18.00 - Bonde söker                  anatomy.
                                                                                                fru.                  18.05 - One Tree 
                                                                                 20.30 - Parlamentet.                 hill.
                                                                                                                       19.00 - Gossip Girl.

20.00 - Hål i väggen.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback