Shululu.


Hejsan alla söta läsare!

Sitter här och käkar cornflakes. Idag så kanske pappa ska köpa en svart typ liten jacka till mig från ginatricot. Annars så köper jag det någon annan dag. Men annars kommer det bli en chilldag hemma bara. Juste som jag hade lovat igår skulle jag berätta lite om filmen till er som inte sett den. Den var skit bra det var en blandning av action/komedi. Så man kunde höra hela bion skratta i många scener. Det handlar om agent 86 som heter Maxwell Smart (spelas av Steve Carell) som jobbar som agent för spionorganisationen CONTROL. Men han är ganska så klantig och barnslig av sig om man säger så. Men han lyckas få en uppdrag som han måste sammarbeta med agent 99 (som spelas av Anne Hathaway) och dom måste stoppa KAOS organisationen onda planer. Intresserad ? kolla på trailern och om du gillar det du ser gå på bio och se den ;)/ puss & kram.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback