090413

Hej. Då vare sista lov-dagen :( suck. Kan man inte få två veckor lov ? (a) Haha. Jaja, nu är det bara vänta två månader tills skolavslutningen. Wiiie! shit två månader kvar. Fett lite, hade inte tänkt på det.

Vad ska ni göra idag ? Jag vet inte, jag ska kanske följa med mamma till farsta.. eller kanske inte? känner mig lite seg idag, pallar inte. Har blivit förkyld, kanske för att jag bara går runt i tröja ute (aa) Haha. Vädret ser inte heller att vara så fint, det ser ut att bli regn (?) maybe. Fast det är ganska varmt, inte som dom andra dagarna men 8 grader är väl bättre än minusgrader.

Jag hör av mig senare, love milla.


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback