090421

Hej. Idag så slutade jag 15.10 därefter hade jag spanska och vår spanska lärare bjöd oss på fika på G-star i Gubbängen vi tog en cola och paj vi slutade runt 16.00 och jag gick till gina tricot i Farsta med min kompis Gisselle och prova dom där jeansen som jag sa igår att jag skulle byta men jag hittade inte mindre bara större och sen så ringde min mamma och sa att det fanns i Farsta så jag prova och la undan så att jag kunde hämta dom senare för jag hade inte byxorna med mig. Så nu har jag bytt dom och jeansen sitter perfekt ska bara sy in dom lite till vid smalbenet.

Nu ska jag göra klart min labbraport på datan.

Glöm inte att idag är det Ugly Betty och Desperate Housewives klockan 20.00 och 21.00 på kanal5. Love, Milla.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback