Camilla & Taylor!



Haha. Nu är det så att jag har träffat Taylor Lautner. Han var jävligt snygg ofcourse och härlig person. Haha in my dreams! Nej, den här bilden är photoshopat av mig. Haha. Jag verkligen suger på det. Kolla lixom jag är alldelles brun och min hand är vit och Taylor som är mycket mörkare än vad jag är i verkligheten är vitare än mig på bilden. Haha. Vad tycks? Visst är vi söta tillsammans? Haha. Mina kompisar började asgarva när dom såg bilden. Men dom tyckte vi passa ganska bra ihop. Haha. Jag har inget liv tror ni säkert. Men jag hade jävligt tråkig plus att vi ska göra en grej på svenskan och min kompis ville ha en bild på mig och Taylor och en på mig och Robert, så jag var gullig och gjorde det åt henne. Fast som alla vet är det inteTaylor jag gillar det är ju Robert jag gillar med hela mitt fucking hjärta och det kommer ingen ändra på. Så Robert om du för någon konstig anledning ser det här bli inte avudsjuk jag kommer alltid älska dig mer ! Haha.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback