ET at the set of NEW MOON.

Torsdag, part 1:


Torsdag, part 2:


Fredag:


Ni vet ju i torsdags så hade den amerikanska kanalen ET premiär för typ en program där dom kommer visa massa med "sneek peek" på hur new moon går och intervjua dom härliga skåderspelarna från twilight. Fast vi här i Sverige har inte den kanalen så vi kommer inte få se. Det är jävligt synd. Men ja, vi kan inte göra mycket åt det än att vänta att någon lägger upp dom på youtube eller något. Jag väntade typ hela torsdagn så någon ladda upp den. Haha. Men jag har äntligen hittat dom och här är dom från torsdags och från fredags på måndag fortsätter det, so just wait if you want more. Asså gud, ärligt finns det snyggare än Robert (Edward) och Taylor (Jacob)? ;)


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback