jävla batterier!

Höll på att spela in en video blogg, sen när jag är klar märker jag att min kamera är död för att batterierna är slut. Great. Not. Haha.

Men ja, så jag ska ladda batterierna och imorrnså ska jag försöka lägga in en videoblogg.

Men jag ska typ ta och lägga mig nu är såå trött. Men ska läsa new moon, tills jag somnar. Jag är faktist snart klar med den, fick den typ förrförra veckan. Haha, jag läser ganska snabbt (a) Haha *stolt*. Nej, skoja men jag har lärt mig och läsa snabbt med twilight böckerna och tänk dom är på engelska också. Jag har typ aldrig läst ut engelsk bok. För att jag aldrig fattat vad dom säger x) Men det är något konstigt med twilight böckerna, jag fattar allt och älskar dom. Haha. Good night everybody! <3

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback