My friday..

Ledsen att jag inte kunnat blogga idag. Jag gick till Farsta efter skolan med min kompis Gisselle, vi kollade runt lite bl.a: gina tricot, vila, h&m och cubus. På cubus hade dom typ rea dag och bjöd på snacks sånna där saltade pinnar, vatten och godis alla gamade. Haha, alla gick in i affären och käka bara.

Efter gick vi hem och då hemma så hade pappa köpt tidningen "KLICK!" som man kunde vara med och VINNA EN ROLL I NEW MOON och andra härliga priser. Jag var såklart med, kunde alla svaren ofcourse. Haha. Ärligt någon kan fråga mig den svåraste frågan om någon av twilight böckerna och jag kommer svara den. Haha. Nu får jag vänta och se om jag vinner, som jag tvivlar på eftersom det är mer än en tusen personer som är med. Jag vet att jag inte kommer få rollen i alla fall för det var 15 års gräns på den. Fan, jag som skulle göra vad som helst för en roll i new moon men jag fyller ju 15 nästa år. ='(

Sen har jag vart ganska så upptagen idag, så ja därför har jag inte bloggat föräns nu och jag är som vanligt överdrivet hyper aktiv på natten, så därför är jag uppe. Hahh. Tjingeling!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback