Shopping & fika med Shabbis!


Hejsan. Jag har som sagt vart i stan och shoppat och fikat med Shabnam. Vi möttes utanför Åhlens city vid 15.00 och därefter gick vi till Gina Tricot och letade efter ett par jeans. Jag köpte ett par ljusa slitna jeans på Gina, bild kommer. Shabnam köpte nästan likadana fast inte ljusa alltså mer mörkare (normal jeansfärg typ). Efter vi köpt jeansen gick vi till någon cafée och tog en fika, Shabnam köpte jordgubbs cheesecake med latte och jag köpte blåbärspaj med latte. Mums. Vi tog även ett par bilder och snackade om allt möjligt. Haha, älskar min bästevän man kan verkligen bara snacka om vad som helst med henne. But that was my day, puuss & kraaam!

kommentarer
Postat av: Shabbiss

haha jag ser ju as sexi ut på bilden uppe i höger :P

love u (K)

2009-04-19 @ 17:25:01
Postat av: Camilla

Sv: Haha, japp det göru fast

inte säxigare än vad jag ser ut xD

love u too <3

2009-04-19 @ 18:33:19
URL: http://camillafernandez.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback