torsdag

Hej. Jag har inte skrivit något pågrund att jag inte har suttit framför datan idag äns.

När skolan var slut så stanna jag kvar i skolan med mina kompisar Gisselle och Elin. Vi gick på matte extra lektion där kan man jobba mer i matte boken kanske om man ligger efter, göra läxor och prov. jag behövde göra ett prov. Sen gick jag hem och väl hemma så satt jag mig och kolla på gamla top model 4 och sen halva sex and the city för jag somna mitt i och vaknade för en timme sen. Så jag har inte hunnit ta fram laptopen och skriva ett inlägg.

Men jag vet inte, ska försöka skriva ett par inlägg om jag orkar. Har inte så mycket blogg lust idag. Haha. Men ska se om jag hittar något att blogga om. Pusspuss!

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback