what's up!


(jävligt duktig tjej som gjorde en fanmade trailer av new moon

Tjaa!
Har inte bloggat på hela dan för att jag har gjort massor med grejer. I skolan så slutade våran matte lärare så vi "firade" eller jag menar sa "hej då" med att ha som typ en fika, alla tog med sig godis, chips, dricka m.m. och vi kollade på madagaskar (hmm, inte bästa filmen men den duger) när vi slutade skolan så gick jag hem till min kompis Gisselle, vi spelade wii (fett kul), kolla på tyra banks show och var inne i datan. Vi hade fett kul. Sen gick jag hem och har vart ute med pappa och handlat m.m. kom hem för en stund sen.

Jag har suttit och kollat på youtube. Fyfan vad jag längtar tills new moon kommer ut! Alltså twilights upföljare. Fyfan vad bra den ser ut att vara. Jag väntar fortfarande på boken. Men på youtube så finns new moon audiobook och alla sidorna/kapitlerna finns så dom brukar jag lyssna på för I CANT WAIT!! Jag håller på övertala mamma och pappa och åka till volterra (Italien) någon gång i maj då dom kommer spela in då edward (robert "honey" pattinson) "försöker" övertala the voturi (vampyrernas royal family kan vi kalla dom) att döda honom. Fan att new moon kommer ut 20 november "tror dom verkligen att jag kan vänta så MYCKET!!!" Haha, japp nu har jag verkligen blivit riktigt beroende av twilight, my drug. Hahah. Kram.

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback