Clash of the classes!


Bilden har inget med inlägget att göra.. Bilden är tagen efter the voice.

Vi vaann clash of the classes! Vi vann över alla åttor i alla fall! :D För första gången faktist -.-' Hahhaha vi brukar alltid förlora :/ Men vi vann today! :] Yaaay!

Efter så drog jag med Linn, Gisselle och Nicole till Farsta enstund, vi kollade lite grejer till skolan som behövs. För imorrn börjar skolan på riktigt, med riktiga lektioner osv.. Jag hade inte så mycket money med mig så jag kollade bara istället men sen drog vi till donken och drack milkshake, mums! och snacka och lyssna på musik. Efter gick vi till åhlens kolla lite på parfymer.. Nicole spruta parfym rakt i mitt ansikte, så hela jag stinker parfym nu. Fast jag gjorde revenge och spruta på henne med. Mohaha! Därefter gick vi hem. Nu sitter jag och skriver om min dag. Intressant vah? :)

Okej, ska fortsätta berätta om min fabulous life. Sen när mami kommer hem, ska jag be henne gå köpa med mig dom sista grejerna till skolan och kolla efter ett par jeans för jag vill köpa nya och det har kommit fett fina på ginatricot. Så vi får se.


kommentarer
Postat av: SueGen

Tack <33 :)

2009-08-18 @ 16:10:00
URL: http://suegens.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback