Malmö update 2

Idag så gick vi runt i Malmö, kollade runt i olika ställen.

Mami köpte en twilight bok till mig som heter något om Catherines notebook och man får se massa med behind the scenes grejer och veta massor hur dom gjorde twilight osv..!! OMG på bokia här finns ganska många grejer med twilight, okej det kanske är så i Stockholm också bara jag inte sett, för jag har inte gått in på bokia sen typ månader innan jag åkte till Cuba så ja, det kanske finnas samma grejer. Jag kollade liksom på vet inte andra grejer och följde lite efter min brossa sen plötsligt säger pappa "kolla rakt fram" Jag ba "OMG!!" sprang fram det fanns typ en hel vägg med böckerna, "twilight, new moon, eclipse och breaking dawn" och på svenska också asså alla böckerna. Sen typ den där boken med Catherines notebook och en bok som förklarar vad twilight är eller nått sånt och sen massa New Moon audiobooks med NM's original poster på. Hahaha, på gud om jag kunde skulle jag fan köpa hela hyllan och ha en The twilight Saga collection :D nej driver :p Haha.

Efter så gick vi till stranden och satt där och bara glodde på vattnet och sola typ. Sen käka jag på donken och tito (bror)burger.

That was our day, how was your? ;)
XOXO Camilla.

kommentarer
Postat av: JULIA'S D60

Hejsan! :) Haft en bra helg? ♥

2009-08-02 @ 16:26:13
URL: http://nikons.blogg.se/

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback