Milla have come home from the party!


I'm home daaarliings! :D
Nej, driver. Men nu har jag kommit hem från festen. Festen var väl trevlig. Vi käka tacost, tårta och drack bål och Merve gjorde en skit god drink (asså inte riktig såklart) och glasen hade som socker runt (där man dricker) och liten såndär färgglad paraply med en sugrör. Skit fint vare. Sen kollade vi på en film som heter "The house bunny" den var jätte bra. Rekommenderar er om ni vill kolla på något tjejigt och ganska roligt. Tyvärr har jag inga bilder från festen, men ska se om någon lägger ut någon bild som dom tog med mobilen. Men jag ska visa vad jag hade på mig för det tog jag bild på innan jag gick hem ifrån. Pusspuss <3

kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback