Torsdag


(Me today) :D


Aloha!
Jag började 09.10 idag och sluatde14.20. Torsdag är defenitivt vår skönaste dag. Vi har bara 4 lektioner. Gympa, engelska, science och matte. Vi gjorde inte så mycket. På gympa snacka vår lärare bara och engelska fick vi träffa vår nya lärare Ms.Livingstone, hon verkar verkligen inte så snäll hon verkar skit bitchig! För liksom när vi skulle ut skulle vi ge någon papper och när jag gav den så råkade jag lägga den för snabbt  så den kom på henne och hon kollade snett på mig!! ni vet en såndär bitchig blick också! :o Aja, på matte fick vi våra matte böcker idag. Man fick välja grön eller röd bok, grön är lättare än röd. Jag valde såklart grööön! för jag suger på matte. Men I promise jag ska bli bättre.. jag lovar inte er jag lovar mig själv. :] Så det var min dag. Hör av mig laater.. Love, Milla.


kommentarer

Jag älskar kommentarer, så det e bara kommentera:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (bara jag som ser):

Din hemsida/Bloggadress:

Skriv din kommentar här:

trackback